Dålig uppdatering pgd skola!

FÖRLÅT! Har inte kunnat blogga så mycket, för ligger lite efter i skolan och måste jobba igen hemma och så för att jag har ju vart sjuk! Därför har jag inte kunnat blogga :( Men idag har jag vart i skolan, det var rätt segt, sedan åkte jag med Nattis in till stan ett tag till typ halv 5 för hon skulle åka med sin mamma hem efter hennes jobbb för dom bor en ganska lång bit här ifrån! :) Så det vart ganska stressigt så vi han bara in i BikBok, Åhléns och H&M. :( Men jag köpte en kofta på H&M för endast 100;- :D Urgullig är den!! Ni får en bild ;) Men nu ska jag typ greja med annat, så uppdaterar mig nog imon på morgonen ;) Puss och hej♥




dream kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0