Home Sweet Home...

Nu är man hemma igen efter en lite joggingrunda, och tänkte just stretscha (stavning?) annars får jag en sån himla jobbig träningsverk! Hemskt. Sedan ska jag nog bada, tänkte tydligen kolla upp ett recept på ansiktsmask på google innan. :) Jag skulle ju kanske videoblogga idag också men isåfall får det bli efter badet! ;) Men men, nu ska jag snart dra in i duschen, så att jag bloggar först färdigt!

I förrgår tror jag att det var, då köpte jag en ny Volume - Spray, den 'äger' inte precis och den är inte dålig heller, men så här ser den ut!

Dålig bild, menmen :)
Köpte den fort på ICA bara, och den kostade 47:50 kr typ. :P
Men nu sticker jag och badar ett tag, bloggar senare, puss♥
dream kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0