På Gotland! :D♥

Hejhej bloggen, nu sitter man i sängen och bloggar med kussne brevid sig! :) Vi har äääntligen kommit fram till Gotland som jag har längtat efter så sjukt mycket!♥ Men ja, på Måndag ska vi typ åka in till Visby, mys♥ Och typ shoppa och lite smått och gott, sen vet jag inte riktgit mer vad vi ska göra, typ jag och Patrcia (min kusin) åka fyrhjuling? Erkänn lyx? 8) Det är så sjuuuuukt kul, haha fast man ser ut som världens fetto i hjälmen! xD Menmen, jag ska köpa nya batteri till kameran så jag och Patricia kan bjuda på bildbomb typ från skogen och kanske nåt videoklipp med fyrhjulingen? ;) Haha, men jag har inte mycket mer att säga typ idag mer än att det har varit jobbigt och tråkigt i bilen och båten när vi var på väg hit och lite sådant. :P Iallafall, Patricia ska gästblogga nu så att det kommer starx ett nytt inlägg från Patricia! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0