Påsklov! :D

Ja, nu är det Påsklov då! :D Fett soft!! Idag har man haft matteprov då, det gick väl si sådär. ;s Men jag bryr mig inte så mycket och jag är nöjd! Nu ska jag väl inte göra något speciellt mer än att bara softa, för pallar inte göra nåt mer idag! Och om ni typ inte heller har nåt speciellt att göra, varför inte ge mig lite förslag på vad jag kan skriva i min blogg? Har verkligen fått hjärnsläpp, vet verkligen inte vad jag kan skriva? Och om jag inte typ får kommentarer osv så tror jag att jag lägger ner med bloggen typ i några månader... ;s Är ju sjukt tråkigt om ingen kommenterar, för det känns som om att det är ingen som läser, när jag ändå ser hög statistik osv... :( Men de är nu erat val om jag ska lägga ner ett tag eller fortsätta... Är seriös.

Men jag snacka ju om igår morse om att jag skulle videoblogg? Tänkte göra det imon istället innan jag åker till Gotland! ;) Och jag looovar!! :P Men jag väntar typ tills ni har kommenterat så kanske jag bloggar senare... puss!♥

dream kisses

Kommentarer
Postat av: barajag

Lägg inte ner bloggen!

2011-04-15 @ 22:19:29
URL: http://nurcanaydaa.blogg.se/
Postat av: Git

Gillar din blogg. Fortsätt, men bara om Du vill själv! <3

2011-04-15 @ 23:12:35
Postat av: dinbloggläsare!

lägg INTE ner bloggen, jag läser den varje dag och det vill jag fortsätta att göra !!

2011-04-16 @ 16:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0