Pluggat, pluggat, pluggat!

God kväll! Har just suttit och pluggat matte, jobbigt men det är för att vi har prov imorron på morgonen om Algebra. Riktigt tråkigt, fast endå spännande..! :P Men jag ger nog er dagens outfit på morgonen i ett videoinlägg i think? :D Så ni vet jag bjuder på det, lite fegt att aldrig göra det någon gång, så att jag gör det tomorrow. Ska försöka gå upp tidigt, typ 06:30 så att jag hinner och så! :D
Det där med bloppisen, jo det får bli typ efter påsk, därför jag är ju borta hela påsklovet så att det inte går (!) Är på Gotland ju. :( Förlåt om jag "svek" er men jag ska försöka hitta en dag som är ledig! ;) Ja, men jag tror inte jag har mycket mer att säga idag? Men jag looovar ska gå upp på dirr och äta frukost, ta på mig, fixa mig och göra videoinlägget, sedan drar jag till skolan! Börjar 08:00. -.-' Hoppas jag hinner, offrar mig lite! ;) Men natti natti! Ni får en ny tagen bild, puss♥

dream kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0