STAN, STAN, STAN, STAN, OCH STAN! :D

Hejsan bloggen! :) Idag åkte man med familjen till Stadium i Sisjön för att köpa nya skor till alla! :D Och jag fick flest skor, 3 stycken par! :D♥ Kommer bild. Sedan åkte vi till 421 Sisjön, och då skulle jag leta efter tröja/linne/hotpant på H&M men fanns inte där, så jag får la beställa dom på nätet, för fanns inte i nordstan kvar heller för jag åkte dit med Kaj och kolla lite, typ i 1 ½ timma bara. :P Men istället köpte jag ett linne på Monky. ;) Men jag har nog inte mke mer att säga just nuu! Men bloggar nog senare! :D Puss♥

Från vänster:
Vita Race Marine, Stadium 199;- ?
Rosa/vita/silver löparskor, Stadium 149;-
Rosa Converse, Stadium 699;-

Linne, Monky 80;-
dream kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0