Väntar och längtar

Sitter faktist och tänker på hur mysigt det ska bli på påsk, då man åker ut till kusinerna och moster påå Öckerö som är så fint och mysigt. Man får hoppas på toppen väder och ser verlkigen ifram emot påsk, utan att det bara sen är en dag kvar på påsklovet sedan. :( Och hos kusinerna kommer vi sova där jag och min familj i typ 1 natt. :)


Dagens nyhet 1:
Jag har faktist tagit fram mitt Keyboard som har legat under min säng i ett år typ! Så det var jättekul att spela på det så jag får väl öva fram mina gamla talanger och sattsa på piano lite hemma då och då! :D Har ju gått i piano när jag var 10 år tror jag det var. :P

Dagens nyhet 2:
Idag på spanskan fick vi börja små använda våra MacBook-datorer! :D Fast det är inte varsinn vi har, och det är dåligt! :( Jag delar med en som går i andra 7:an och en i 6:an. :) Och dom flesta fick ju dela med 2 6:or, så jag fick ju ganska bra uppdelningsgrupp! ;) (Stör mig på vissa i 6:an...) Och 2 stycken i min klass delade bara med 1 och det var fuskigt! :O


Fast nu måste jag gå till sängs, ska upp klockan 06:45. Men bloggar mer imon innan jag gör läxorna... Natti natti! :D

dream kisses

Kommentarer
Postat av: fjortisgmn

assowh försökerws dhu vah fjortis?

2011-04-07 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0