Använder "Sheer Blonder" ;)♥

hejsan bloggen, jag gör ett snabbt inlägg innan Solsidan!♥ Men jag vill bara tipsa er om ni kanske vill ha blondare hår för er som är blonda då! ;) För idag fick jag av mamma ett shampoo och ett balsam som heter "Sheer Blonder" tror jag, och jag vet inte om jag har skrivit tidigare i bloggen om att jag vill ha tebax mitt blonda hår, men jag vill iaf det så därför använder jag detta för att fortare få tebax mitt blonda hår. ;) Här får ni en bild på dom och mitt hår efteråt, men man måste typ använda shampoot och balsamet tills det tar slut så blire nog blondare sen! ;)


Här är det! ;)


Och så här blev håret, lite blondare eller vad tycker ni? :)
dream kisses

Kommentarer
Postat av: Nelly

Smart :D vart är det köpt?

2011-02-28 @ 09:09:48
Postat av: nånting.

din blogg är superbra jag läser den varje dag.

kramis.

2011-03-05 @ 09:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0