Förklaring/Onsdag♥

Hejsan bloggen! Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår, det var pågrund att jag hade först varit med Rut, Felicia och Becca. Vi var hos Felicia, och hade lite skoj... ^^♥ Haha, jag skrattar åt det när jag tänker på det... :thumbup: Men sen när jag kom hem fick jag skit ont i huvudet och kunde verkligen inte blogga, för höll på att somna vid maten!? Men jag känner mig som sagt bättre idag.

Idag är det Onsdag som jag tror ni vet, har varit riktigt segt asså... Inget kul har hänt idag, inte nej,nej,nej.. :S Imon är det föresten sista dagen i skolan för mig! :D (y) "Linn gillar"! Och jag ska påminna er också! För er som följer/gillar/läser min blogg tycker jag kan gå med i min grupp på facebook som heter "brunettenspuuss.blogg.se" :D Då skulle jag blivit jätteglad! ^^ Så gå med i den och skicka gärna vidare till några och föreslå er vänner läsa min blogg, då älskar jag er! Hihih, fast jag älskar alla som läser min blogg. Har ganska hög statistik för att ha en ny blogg! ;) Sorry, men jag orkar verkligen inte lägga ut bild på vad jag på mig, och det är inget speciellt endå. :) Men ska äta nu, puss!♥
dream kisses Sommarbild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0