Förlåt..♥

Hejsan bloggen, jag vet att det var längesen jag skrev, alla har tjatat på mig och så att jag ska skriva mera osv.. Men jag har faktist "bra" anledningar till detta -.-' Nä, men jag har inte hunnit och orkat för har haft andra roligare saker att göra! Men jag hoppas att alla ni som har tjatat blir glada nu och jag ska försöka vara mer aktiv. ;)

På lovet skrev jag lite tror jag.. Men jag hade typ klassträff, var hos farmor, vart med kompisar och sov hos felicia med becca ochrut också. Jag orkar inte skriva så noga nu så det kan hända att det blir fel stavat och ihopsatta ord och sånt nu :P Men ni får stå ut idag bara! ;) Jag kan berätta lite under denna veckan! I Måndags var det ju första skoldagen efter ett härligt skollov :) Hur hade ni det? Jag hade det iaf bra! Men sen har jag vart lite med kompisar och så denna veckan, och i Fredags åkte jag, Max och pappa till min kusin fast min farbror var inte hemma för han var på Goitland och jobba så farmor passade henne, men iaf så åt vi middag där, för att mamma var på after work. Och pappa orkade inte laga mat så vi blev lite bjudna.. ;) Sen i går var jag med Emilia hela dagen. Vi var ute i Eriksberg och hade det lite kul/mysigt. Vi åt lunch på en ny pizzeria där, och MUMS vad goda pizzor dom hade där! :D♥ Kommer kanske lite bilder...:) Sen var vi typ på Coop Extra och köpte dricka och choklad xD och kollade lite pÅ Lindex för skoj skull, sen drog vi helt plötsligt till Nordstan :P Haha, men där var vi inne på BiK BoK och H&M en snabbis, sen drog vi hemåt och tog massa ego bilder som också kommer, och självklart kommer det bilder från Eriksberg ;) Men hoppas ni gillade inlägget ? Jag skriver nog inget mer idag, för jag kan berätta med en gång att jag bara kommer vara hemma och chilla och sen se filmer osv.. :P Puss & kram♥
















Mums :P
dream kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0