Hela måndagens händelser!♥

Heellusan alla som läser! :D
Idag har det varit en typ vanlig tråkig/rolig måndag! Först var man i skolan och hade typ bara 4 lektioner sammanlagt. :) Ni kommer få se mitt egna schema jag har gjort ;) Som ni kan följa istället för att jag säger vad jag har haft för ämnen  (om det är intressant). Haha, men iallafall, efter skolan gick jag hem och åt middag (det blir alltid tidiga middagar på måndagar för jag slutar 16:00). Sen åkte jag med Felicia i regn och blåsst vädret till bibblan för att hämta en bok jag hade typ "reserverat" som heter Eskortet då eftersom den inte fanns när jag var på bibblan sisst. Som vanligt finns det aldrig det jag vill ha! ;) Men aa, sen fortsatte jag och Felicia våran lilla resa hem till Vikki för vi skulle baka, och självklart blev det kokosbollar, fast vi kanske ska kalla dom "pärlsockerbollar" för vi hade pärlsocker istället. :) Mums.. Sen typ hade vi kuddkrig med Vikkis 3 syskon Filip och Mattias som är 4 år och Johanna 10. Hahaha, värsta kul var det alla slängde bara på Vikki, massa kuddar och täcken! xD BUUSIGT!!♥ Sen vid 7 åkte jag och Felicia hem, och jag var lite stressad för jag skulle se ett program klockan 8 och hade bara en timma på mig att göra Repetionsuppgifter till ett matteprov imon och träna alla ackord tills på Torsdag på lillebrorsans bas! :O För på torsdag är det våran sissta dag i skolan och då ska vi sjunga för föräldrarna i bamba och jag ska spela bas, och låten vi ska spela är "...Baby One More Time - Britney Spears". Sen på fredagen är vi lediga! :D

Under typ hela Sportlovet ska jag vara med Felicia, Becca, Olivia, Rut och Vickan, och för varje dag har vi (Felicia och Becca) planerat, utan att jag visste det! :D Haha, fun fun. Och det är massa roliga grejor också, och min favorit grej som jag kommer ihåg var nog på en Lördag då vi skulle ha någon hälsodag då vi ska använda ansiktsmask, träna på gym, basta och massa sånt! :D Mys och flumm, kommer det bli!♥ Fast på Tisdag, Onsdag och Torsdag ska jag göra andra grejor. På Tisdag ska jag till läkaren för en grej, och sen efter det någon gång ska jag och några kompisar från 1, 2, 3:an ha klassträff då vi umgås och pratar! För det är ju kul och se hur alla har förändrats typ! :P Sen på Onsdag kommer jag sova hos farmor till Torsdagen då, och då kommer jag kanske inte kunna uppdatera så bra, bara för att hon bor i skogen och internet kanske är trögt/eller att det inte funkar. :S Men ska försöka!



Nu ska jag försöka lägga mig så jag är pigg imorgon, jag tror inte jag hinner blogga på morgonen, så jag uppdaterar antagligen efter skolan! :) Ha det bra, och sov gott!♥ Puss


dream kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0