Hemma från kalas!♥

Hejsan allihopa! Kom just hem från farmors kalas som har varit jätteroligt! :D Jag kommer berätta allt och självklart kommer det några bilder i slutet, fast oredigerade +en riktigt dålig kamera! ;P

Alla som var på kalaset var: farmor Laila, bonus farfar Tapsa, bonus farfars barn Sato och hennes kille David, farbror Nicolaj, kusin Patricia, farbrors före d. Mariana, pappa Tony, mamma Git, lillebror Max och jag! :) Först åt vi middag, det var ganska gott och efterrätt som var tårta eller fruktsallad med grädde! :D Mums... Sen öppna hon sina paket hon fick 3 lycktor, ett halsband, Tassimo-maskin och kaffe och sånt till! Fuskit skulle faktist också vilja ha en sån. För vi testade den typ och det var suuuper gott! :O Men aa.. Sen åkte vi typ hem! Det var jätteroligt faktist. ;)

Just nu gör jag inte nåt speciellt, ska snart kolla på Solsidan! :D Haha, det är så himla kul! :thumbup:
Men ska nog duscha nu innan så jag inte missar det heller, ni får ha det så bra så kanske det kommer ett till inlägg senare, annars blir det ett i morgon på morgonen! ;) Pussen♥ :love:








Här ska det drickas mycket! ;P

Muums cuppuchino [stavning]. :D
dream kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0