Ny blogg♥

Hejsan, jag har nyss skapat en ny blogg här på blogg.se istället! För först hade jag på devote.se, men bara för att jag skulle få en fin design och så, så skapade jag en ny här! För er som inte vet vem jag är eller vad jag heter, så ska jag berätta allt om mig i alla detaljer! ;)

Hej, jag heter Linn Veronica Olofsson Valdaserides, jag är en tjej på 13 sommrar som bor i Göteborg i majorna. Jag är född 1997-08-21, och älskar att: blogga, shoppa, kompisar, resa, bada/sola, och allt med mode att göra! Mode har jag nästan brytt mig om i hela mitt liv och har alltid stå och velat på morgorna med kläder sen jag börja skolan nästan. Jag är en tjej som har tränat alla olika sorters sporter och aktiviteter så det betyder att jag är bäst på allt! Men just nu går jag i dans, fast dansen börjar vecka 8, ;) Min favorit mat tror jag är tacos, fast allt jag gillar är min favorit. Jag är egentligen en blondin som ville testa vara brunett, så just nu heter min blogg "brunettenspuuss" men när mitt hår börjar bli blondt byter jag till "blondinenspuuss". Om ni har några frågor kan ni maila mig på: [email protected] , ni kan stella vilka/vilken fråga/frågor ni vill, för jag lovar att svara! :)
Men ni får hadet så bra, så hoppas jag att ni kommer gilla min blogg och jag ska försöka vara aktiv och skriva minst 1 inlägg om dagen! :) Om jag inte gör det betyder det att jag kanske: inte har varit hemma och haft tillgång till dator, eller trött/rejält sjuk, har mycket med skolan [läxor & prov]. Nu vet ni nästan allt om mig, och jag hoppas ni kommer trivas här på min lilla blogg med stora fantasier och jag skulle blivit riktigt glad om ni följde den eller bara läste den varje dag, för det är erat val om ni vill få min dröm i uppfyllelse [bli sveriges största bloggare]! Men hejdå, jag kanske bloggar mer idag, annars hör jag av mig i morgon! Puss♥
Påminnelse!: Jag kommer för varje månad en gång lägga ut bl.a: Frågestund, och reklamering. Och lite annat! ;) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt:)

2011-02-06 @ 14:21:05
Postat av: Marianne

2011-02-07 @ 17:02:15
URL: http://Snygga bilder!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0