Seg morgon. Varit med Emilia♥

Hejsan bloggen, förlåt om jag inte orka blogga igår! Men jag var jättetrött, och det var typ skolavslutning, och kom inte hem ifrån skolan förrän klockan 19:00 igår ungefär. :S För det vi hade på kvällen var "öppet hus", att föräldrarna får komma till skolan mellan 16-19 och kolla på oss hur en vanlig skoldag är typ. :) Och i bamba sjung kören och 8: orna och 7-6: orna elevensval spelade. :) Och en av 7/6: orna var jag! :D Och jag spelade bas, och jag fick hoppa in i måndags, för dom som hade elevensval i musik förra terminen innan jullovet skulle spela samma låtar som dom gjorde på julavslutningen, och jag hade inte det då. Så jag fick vara med om jag ville, så jag har bara fått övat från i måndags tills igår då! Hehe, men det gick jättebra endå! ;) Och kul.

Idag har det varit lite segt på morgonen och så, för jag skulle egentligen till stan idag med Felicia och några andra, men så messade Felicia att vi inte skulle det sen för att dom andra inte kunde och så typ..? Så jag hade ju förväntat mig att vi skulle det, men sen sån tur var messade Emilia om vi kunde göra nåt, så har jag varit med henne idag! ;) Vi har inte gjort så mycket, bara segat framför datan och kollat roliga videos på youtube och lite sådant! :) Nu tror jag att jag ska se någon film och bara chilla och lite sånt! ;)


Idéer för imorgon
Jag ska med Emilia till Lek & Buslandet, haha. Lite random, men det är la faktist roligt och så. Älskar att klättra och sådant! :D Haha (mobba inte!). Men skriver nog imorgon när jag kommer hem hur det gick och så! ;) Puss♥
Så får ni en gammal ful bild på mig också! :)

dream kisses

Kommentarer
Postat av: a

erkänn kören va bäääääääst`?? :D

2011-02-14 @ 17:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0