FRED-ag!♥

Hejsan bloggen! Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte hunnit och jag har typ inte hunnit sitta vid datan ändå eftersom vi har haft ganska mycket läxor den här veckan! Men sånn tur är det FREEDag idag, betyder "FRED" haha, nä det var inte kul jagvet... Men hur mår ni? Jag mår braa! Idag har jag bara varit i skolan, tråkigt.. Och imon så ska Vikki sova här! Det var längesen! :D Vi kanske ska se skräckfilm hos mig "House Of Wax" ^^. Så det blir ju kul! Och på Söndag vet jag itne riktigt än vad som händer, säkert nåt trevligt också... Men just nu orkar jag tyvärr inte skriva så det blir väl kanske ett inlägg senare! :) Ha det bra! ♥


bjuder på ful bild på¨mig! ;)
dream kisses

Kommentarer
Postat av: Emiiii♥

hehe du har en väldigt nice blogg :D läser den varje dag ;) kan du inte typ skriva lite berättelser? det skulle få lite kommentarer om du vill ha det ^^

Byebye från en blogglover :P

2011-03-11 @ 21:38:15
Postat av: Ellinor

snygg Bild

2011-03-23 @ 20:32:44
URL: http://lovetolove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0