Funderar på en bloppis...

Hej bloggen- och alla underbara läsare! :D
Jag har funderat ett tag på att jag kanske ska göra en bloppis. För jag har föllt med kläder som är förstora och för små och som jag inte använder i min garderob, som jag gärna skulle vilja bli av med! Och jag kan säga med en gång att det kanske inte är världens snyggaste kläder! xD För det är ju mest sånt som jag inte har användt mycket och inte tyckt varit snyggt på mig osv... Men jag säger också att det bara är jag som har tröttnat på dom, men ni kanske tycker det är något snyggt? Men det första jag måste göra innan är att få batterier till min kamera och rensa min garderob, så det blir väll antagligen i helgen, skulle gissat på söndag... :D Men jag får se! Jag slänger in ett till inlägg och informerar innan. ;) puss♥
dream kisses

Kommentarer
Postat av: korv olle

har du några öronvärmare som du kommer ha på din Bloppis?

2011-03-24 @ 21:38:36
Postat av: Nelly

Kul :D

2011-03-25 @ 20:45:04
URL: http://nellyreginaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0