Gott och blandat inlägg nu! :D♥

Nu ska ni få massa godis att läsa!♥

Veckans/månadernas låtar! ;) ♥

Kylie Minogue – Like A Drug

Kat Deluna – Push Push - Main

Britney Spears – Hold It Against Me

Willow – Whip My Hair

B.o.B – Magic - Feat. Rivers Cuomo

Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version

Usher – More - RedOne Jimmy Joker Remix

Mike Posner – Cooler Than Me - Single Mix

Major Lazer – Pon De Floor

P!nk – Get The Party Started

Sean Kingston – Party All Night (Sleep All Day)

Ke$ha Featuring Andre 3000 – The Sleazy Remix

Mike Posner Featuring Lil Wayne – Bow Chicka Wow Wow ft. Lil Wayne

Kylian Mash – Club Certified (feat. Akon & Glasses & Puls) - Radio Edit

The Glam – One Night In L.A. (feat. Coolio & Snoop Dogg) - Jack & Cooper Radio Edit

Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love

Chris Brown featuring Drake, Kanye West & André 3000 – Deuces Remix - f/Drake, Kanye West & André 3000 - Explicit Version

Det var några! :P Hoppas ni får nyta till att lyssna på några. ;)

Jag söker reklamering, så om någon här reklamerar kommentera "Reklamar", för isf kan jag få bli reklamad på din blogg/bdb/msn/facebook eller vad som helst så kan jag bjuda på ett erbjud till den personen som vill reklama mig kan bestämma ett valfritt ämne som jag ska skriva om! ;) Så reklama, och sen bestäm om vad jag ska skriva om i ett inlägg! :D Behöver ändå lite idéer. :P










(Den svarta vill jag kanske ha som vårjacka).







Denna outfiten/bilden är sjukt cool tycker jag! Inte mycket färger, men det är snyggt! Och allting går ihop i samma stil lixom. :)


Haha, man ser inte vad det är för tröja och så, men gillar bilden, hennes ansikte ger mer reaktion i bilden! :)


Någon typ av "Cowboy" stil här, blanding med Hippi, eller nåt sånt? Men jag älskar halsbandet och tröjan, fast jag själv skulle inte passat i den tröjan, men jag älskar detta! :D


Denna stilen är typiskt "Americanskt" att stå vid skåp och är lite grått och dassigt kan man säga i en gammal skola, älskar sånna korta tröjor som hon till höger har! :D

Puss!
dream kisses

Kommentarer
Postat av: josefifiiööönn

Jag kan reklama dig på bloggen :)



Hmm... Kommer inte på ngt speciellt som du kan skriva, men du kan reklama mig med ;)

2011-03-05 @ 12:10:04
URL: http://josefinrosen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0