Ingen rubrik!

Hejsan bloggen! :)

Idag har jag också varit hemma, hemskt är det! Vill verkligen till skolan snart, för jag har hört att vi har fått våra Mac datorer nu tydligen! :D Idag vakna jag 11:15, sen gick jag upp och åt fil med corn flakes och ohboy, och kollade på tv lite Svampbob hihi.. Det äger faktiskt! :P Nä men, sen så gick jag in på msn, skype, facebook och bloggade tror jag...? :S Haha, aja det vet la ni! Sedan satte jag såklart på mitt hästspel på datan "Star Stable" och nörda det hela dagen tills mamma kom hem då jag var tvungen att jobba lite matte medans mamma fick sitta vid facebook! :thumup: -.- Sen blev jag hungrig så mamma fick sitt straff och värma en peppironi pizza i ugnen åt mig! :D Haha, mums.. Det är så gott, fast stroong! >.< Nu ska jag sluta babbla typ, jag gör det för jag har tråkigt, och för att jag tror ni tycker det är kul! -.- Men jag så att ni vet jag fuskar inte eller så med den listan, de är det att jag inte har fått nya batterier än till min kamera som fortfarande inte funkar, och vi har inga batterier hemma! :/ Men aa, ni får stå ut med typ tråkig läsning ett tag eller så får ni kommentera och säga nåt jag ska skriva om! :O Aja, ha de puss♥
dream kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0