Lördagen!♥

Jag skriver om vad jag gjorde i Lördag nu istället sen gör jag ett nytt inlägg om idag senare ikv! ;)

I lördags hade jag tråkigt så det blev att vara med Kaj (Emilia)! :D Först åkte jag dit då, och när jag väntade på bussen satt det någon fullis på hållplatsen och sen efter ett tag börja han typ gå emot mig och jag är typ rädd för fullisar (på.g av att jag har blivit jagade av en), så jag får lite panik, och det är 2 minuter till bussen kommer. Fullisen ställer sig precis brevid mig och sen när bussen kommer, går han också på, och jag får verkligen panik och tänker "Det här är min sista dag i mitt liv, det här är min sista dag i mitt liv...!". Och får rena paniken! :O Sen när jag ska gå av stirrar han på mig, och jag typ kutar av bussen och Kaj är ofc inte på hållplatsen som jag sa att hon skulle vara! :) Sen var vi typ ute jätte länge och gick runt i Eriksberg trakterna! ;) Sen pallar jag inte berätta mer, men det var läskigt på hemvägen iaf! :( Här får ni några oseriösa bilder på oss! :D



fail e jag -.- fake min typ ? xd

HALELUJA!! :P


Det var några bilder, pallar inte write mooore now, så byye byee ;)
dream kisses

Kommentarer
Postat av: Komigenlinn

UPPDATERA !!!! Vi saknar dina ord :)

kram från din läsare

2011-03-10 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0