Mitt nystädade rum/IPoden funkar! :D♥

Hej bloggläsare och bloggen! Jag har precis kommit på hur min IPod fungerar, för den har inte velat fungera förut med datan och ladda ner låtar och så, men nu fixa jag det! :D Så nu har jag inga dåliga låtar på den längre! ;) Och jag har tatt lite kort på mitt nystädade rum som jag hade tänkt att bjuda på! :) Och min älskade IPod♥ Men jag har la inte så mycket att skriva just nu så aa. Efter denna uppdatering ska jag dra in i duschen och tvätta håret med mitt special shampoo och balsam Sheer Blonde. ;) Men jag vill också medela er att jag kommer snart ha min bloppis, jag tror den blir i helgen! :D Men somsagt det är bara koftor, tröjor, linnen och typ nån väska. :) Har inte jätte mycket jag vill sälja och så, förutom detta jag inte använder och så. :) Men nu kommere bilder och jag hoppas ni får en mysig kväll nu när det regnar! :D Puss!♥



det blev nåt fel på internet så jag kan inte ladda upp den andra bilden :/ men en annan gång när jag har tråkigt xd
dream kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0