Mysig eftermiddag med Emilia♥

Heejsan bloggen!
Idag har jag varit med världens sötaste Emilia som tydligen hade fått en IPhone 4! :D Fusk... <.< Aja, idag har vi varit ute och gått runt och pratat typ? Det var faktist kul, sedan gjorde vi andra småsaker jag inte orkar berätta om... (För dom är ointressanta). Sen gick vi till Hemköp och köpte gosaker som var bearnie och sourcream- chips, en blådåre (en dricka), och tuggigummi, sen gav vi oss upp til Masthuggskyrkan och satte oss på muren och kolla på solnedgången och knapra på chips och drack oss fulla på blådåre! :P As mysig, älskar dig mest gumman♥ Sen blev det lite mörkare så vi gick hem plus att vi frös och så! :O Aa, men när vi var hemma gick vi hem till mig och kolla på en film som var Emilias, jag inte minns vad den hette ... Men den var bra, men Emilia hann inte se hela för hon skulle hem och äta så jag fick kolla resten av filmen själv för Emilia var trött och hade huvudvärk! :( Men jag stack ner till henne och lämna filmen (för vi är grannar). :) Sen nu sitter jag här och bloggar, som vanligt nu... :D Aja ni får oseriösa bilder på oss! puss♥






















igga mitt fuckface :D

dream kisses

Kommentarer
Postat av: Emilia,<3

2011-03-26 @ 12:57:30
Postat av: Emilia,<3

Aw. Älskar dig med gumman,<3

2011-03-26 @ 12:59:35
URL: http://tuttifruttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gammal är du och hur gammal är Emilia? :)

2011-03-27 @ 11:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0