Sjuk... :(♥

Gomorgon bloggen! Just nu är jag hemma därför jag har vattenkopper, as jobbigt! :( Väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så att jag kan få lite lunch, om jag nu kan äta (för jag har vattenkopper i halsen, *suuck*..) Pallar inte vara sjuk, fast såklart man vill vara hemma än att vara i skolan, tycker jag! :O Men jag orkar inte skriva jätte mycket, men hittills på morgonen har jag bara kollat på mysiga barnprogram, haha.. Men det gör mig på mer bra humör. :)♥ Men skriver nog inte mer idag, kanske inte gör det på hela veckan för jag kommer ju säkert vara hemma. Och ska bara säga att jag har studiedag på fredag och då om jag e frisk ska kanske jag mamma och max åka till Universeum! :D Skit längesen jag var där! :D Alla säger hela tiden att det är så kul i ett rum där man kan göra massa olika saker så jag längtar verkligen till det! Och i helgen kanske vi ska bada på badhus, älskar ju att bada! :D Få mig att tänka att man är utomlands och badar ute i en pool.. ^^ Härligt! Men nu ska jag krya mig och fortsätta med barnprogram, puss från vattenkoppen! :P
dream kisses

Kommentarer
Postat av: Nelly :D

Men jag kanske kan följa med den här gången? :) bara det inte är på en fredag, eller jättetidigt på en lördag :D

2011-03-14 @ 17:52:26
URL: http://nellyreginaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0