Svar på tal!♥


Eftersom ni tydligen inte hade så många frågor, utan bara 2? :( Tack för den då, det var inte så schysst... :'( Aja, dom 2 schyssta som kommentera och frågade som var dessa här under som jag ska svara på nu! :D


Postat av: Nelly
Läser du min blogg och tycker du om den? (a'
Vad föredrar du? Fest eller typ myskväll?
Glass eller godis?
Din bästa kompis?
Ditt favorit program på tv just nu? ;)

Bahahha sämst frågor , men aja :D

Svar: Hejsan Nelly! :) Ja jag läser din blogg den är jättebra! :D Hm.. Jag gillar fest och myskväll lika mycket det beror ibland på vad jag känner för också, men om jag typ är lite trött föredrar jag myskväll! Glass, jag gillar inte så mycket godis, för jag känner av allt socker som är i godisar och det är sjukt äckligt! :P Jag har ingen speciell 'bästa kompisä', jag gillar att ha fler bra vänner! ;) Big Brother tror jag just nu, och serien 'The Walking Dead'. ;) Det var jätteroliga frågor! :D Tack för dom!♥ Kram♥

Postat av: johanna
favorit blogg?<3

Svar: Hejsan Johanna! Jag har faktist ingen favorit blogg, men din är väldigt bra, och som du ser har jag några jag följer vid sidan om i mina länkar i menyn, och en av dom är din blogg med! ;) Kram♥
dream kisses

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej :-] Fin blogg ! Kolla gärna in min blogg också ^^

2011-03-23 @ 23:29:56
URL: http://www.aggness.bloggplatsen.se
Postat av: caroliiine :)

tjenahoppsan!

du har en väldigt fin blogg, även om det inte är så mycket färger! :)

2011-03-24 @ 07:58:26
URL: http://carolineeeeejuuso.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0