Tillfälligt fel på grund av att rubriker suger!

God kvällsi bloggen! Varit en rätt seeg dag, till Emilia kom hem till mig vid 3 tiden, då vi helt plötsligt blev häst-nördar. :O Alltså jag satt och spelade ett DS-spel som var ett häst spel som heter "Horsez" som jag nu har lånat ut till Emilia för hon blev ofc också en häst nörd! Haha... Inte klokt! Men jag har verkligen älskat hästar jätte mycket när jag var yngre... Men  som sagt medans jag spelade DS, spela Emilia ett hästspel på datan som jag hade fått från en Pollux-klubb när jag gick i 3, 4? Haha, så ddet spelade vi typ tillsammans då och då, men det är rätt kul ändå. :P Lite barnslig får man väl ändå vara..? Hehe, men nu funderar jag på att lägga mig och spela lite Super Mario Bros på Nintendo DS! ;) Haha, men gonatt gott folk! Puss och kram!♥ Och kommentera mera jag gillar inte nu när ni har slutat typ med det! :< Var inte fega, spruta ut era ord ur käften, oj ursäkta orden... >.< gonatt!
dream kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0