Första doppet i år!

God natten bloggen! Idag har det ju varit påsk, och då har man vaknat av farmor och kusinens mamma som har kommit in och retat oss med vårat ord "HHHÄÄÄH" , sen blev tvingade upp och leta efter påskägg ute i skogen! XD Haha, tog rätt lång tid, men vi hitta dom till slut, har snart ätit upp allt! :3 Men sen har man typ bara cyklat och hjälp till att bygga alltanen som farbror håller på med och då har jag och kusinen då arbeteat med att sätta på taket med hammare och spik! Var faktist kul! :P (När man somsagt hade tråkigt i allafall!) Sedan åt vi typ bara påskmat och lite sånt, och efter det åkte vi ned till stranden allihopa och skulle se när jag och Patricia (min kusin) skulle ta första doppet , och jag rekommenderar INTE att bada i havet nu!! Det kändes som det var 10- grader elelr nåt?! :O Och nu sitter man här och bloggar och bara kollar på tv och massa annat och myser, men nu orkar jag tyvärr inte bada mera så ni får sova gott och imoin åker vi hem till Göteborg igen! :( Hejdå Gotland, hej Göteborg! :S♥ Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0