Svar på tal/dagen! ♥

Nelly: Hej Nelly, läser din blogg, ska försöka kommentera lite mera! ;) Puss och kram Linn!♥
Git: Hej mami, hehe jao. :)
Bianca: Hejsan Bianca! Aw, tack vad jag blir glad när du kommenterar så posetivt. :')♥ Diggar dig som en FRÄND! :D Haha, nä men du är också gör fin och har ett underbart och posetivt uppmuntarnde! Kram Linn!♥

Hejsan bloggen idag har jag och min kusin vart ute och gjort en egen klocka! :D Faktist lite kul, då en pinne visar med sin skugga på sten hur mycket klockan är ungefär! ;) Sen har vi planterat äppel-känor i ett äggpaket med jord och sedan vattnat dom, ska se om de händer nåt? :O Haha, tror inte det... Men vi gjorde det bara för skojskull! :) Sedan har vi bara varit inne i skogen hela dagen och typ bara varit jordnära och vart ute i naturen, hehe (nördar), nä men vi äälskar skogen! :D Och så byggde vi typ upp en "koja", fast på marken och det blev faktist awesome, vi äger! (H)♥ Men aja, vi har det gött somsagt och imon måste vi upp vid 8 tiden för vi ska åka in till Visby och kolla runt eftersom det är skärtorsdag, och då brukar det vara nånting spännande där inne! Vet inte vad..? Menmen, jag börjar bli jättetrött nu så att jag skriver mera imon vid denna tiden och ni får hade gött, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0