Visby! ;)

Hejsan bloggen, idag har jag vart inne i Visby med kusinen, farmor och kusinens mamma. :) Jag köpte en mascara och fick en munkjacka från BikBok av farmor.♥ Sen igår var vi också i Visby då jag fick ett linne från BikBok också och sen kom jag inte ihåg. >-< Men jag orkar inte blogga så mycket för det är sjuuukt dålig sändning här i Tofta skogen, hahah. Nä, men jag bloggar nog mer i morgon eftermiddag. Och när jag kommer hem (på Söndag) då tar jag kort på allt jag har fått/köpt här också! :D Men byye, see ya later!! ;) puss♥

Kommentarer
Postat av: bianca:)

MÅSTE BARA SÄGA ATT DU ÄR GRYMT SÖT, O ÄLSKAR DINA ÖGON!;)

2011-04-19 @ 22:42:07
URL: http://biancafalk.blogg.se/
Postat av: Git

Ska bli kul o se allt du köpt/fått på Gotland! Saknar dig! Kram

2011-04-20 @ 09:37:02
Postat av: nelly

Kommentera gärna min blogg :D

puss och kram<3

/nellyreginaa.blogg.se

2011-04-20 @ 21:17:18
URL: http://nellyreginaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0