Happy summerday!

Tjeena alla mina coola läsare! Jag har märkt att jag inte bloggat de senaste veckorna, men det är ju sommar då är ju alla ute i solen, badar och hänger med kompisar! Men jag tänkte ta ett inlägg innan jag åker till min farmor med pappi och lillebrorsa. ;) Jag orkar inte berätta allt jag har gjort hittills i sommar, men jag har varit mycket på liseberg, hos min farmor, på sommarstället med en kompis, badat, solat, lyssnat på musik, ätit god mat och varit med kompisar, och detta är bara början!! :D<3 och jag har fått en vit iPhone så det betyder att jag kanske kan blogga i mobilen men jag försökte och det gick inte.. får fixa det någon dag :S
HAR BLEKT MITT HÅR OCKSÅ! ;)
dream kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0