SORRY!

Hej bloggen! Det var LÄNGESEN! Men jag hade bestämmt mig för att ta mig ett break från bloggen nu när det är sommarlov! ;) Men tänkte slänga in ett inlägg och berätta lite vad jag har gjort hittills i sommar!

Gothia Cup veckan var jag på 3-4 diskon (kom inte ihåg), det var as kul! ;) Och jag har fått massa nya kompisar, bl.a en som heter Vilda som är från Sverige fast bor i USA sen hon typ var 7 år! Hon är as schysst.<3 Men så har jag också varit mycket med kompisar, och varit hos farmor och på mitt sommarställe. :) Och jag har träffat en frannsman från Gothia, så nu är vi tsma. ^^ Han är as söt och snäll! :') <3 Och imorgon/idag åker vi till Grekland! :O Så klockan 13:00-14:00 åker vi hemifrån till Landvetter flygplats och reser bort i 8 dagar med familjen och våra grannar/kompisar. :D LÄÄNGTAR till att komma till värmen än piss Sverige som det bara regnar hela tiden i!? ;o I Grekland har jag sett från min mobil att det har varit 30-34 grader varje dag! *:O omg... säger jag. Så kommer antagligen inte kunna somna nu i natt! x) Föresten så har jag fått en vit iPhone 4 för drygt 1 månadsen... ;) Älskar den otroligt! Men ska försöka fixa så att jag kan mobil blogga, så om det är någon som vet hur man gör så kommentera gärna och berätta! :) Är tacksam! Men mycket mer i sommar har jag inte gjort än! ;) Berättar om Grekland om hur det var och bilder kommer nog också någon gång i framtiden ... haha, men puss!
dream kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0