Förlåt!

Hej bloggen!!! Har haft mycket för mig i veckan, därför jag har fått en hamster! :D Den har jag döpt till Ke$ha. ;) Gulligt♥ Kommer lägga ut en bild kanske imon på henne, orkar inte nu på kvällen. Detta får bara bli ett kort inlägg så ni vet att jag lever!

Idag var det skolan, sedan var man typ bara med Vikki, och "lekte" med min hamster. :')♥
Sen har vi bara spelat lite spel! Och jag kan säga att jag inte kommer vara så aktiv nu i helgen när det gäller att blogga! Därför Min lillebror fyller år imon så det blir kalas imon och på lördag, sen på Söndag fyller min mormor år. Sen efter det kalaset ska jag på Liseberg med Vikki! ;) Så ja, det är väldigt mycket nu i helgen..! Men jag hoppas ni låter mig ge en liiiten blogg paus tills Måndag..? I think.. :) WEEEELL, nu har jag nog inte mycket mer att säga! Boring, i know. PUUSS!
Och på Torsdag nästa ska jag klippa mig, funderar på nåt sånt här liknande..

Sååå snyggt, i love it! :D ♥
Men ska sova nu! ;) Puss, igen..
dream kisses

Kommentarer
Postat av: Linda

Sjukt snygg!

2011-05-06 @ 12:22:04
Postat av: sanna

Nu är det tävling på min blogg , Checka in eller bara tipsa om den (:? / tintinn.blogg.se

2011-05-08 @ 00:39:50
URL: http://tintinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0