I'm so busy every time!!

Heey, förlåt för väärldens dåligaste uppdateringen! Men jag har typ vart med kompisar på Liseberg, jag bor typ där nu! ^^ Tihi. Men jag är inte död, jag har bara inte bloggat så värst mycket... Men ska försöka komma igång nu. ;) Men shit, det är bara 2 ½ vecka kvar till sommarlov för oss på KJS! :O OMG OMG OMG... Shit vad jag längtar :')
Men jaja, nu övergår vi till vad jag gör. Jag sitter och väntar på Vikki och plattar håret, sminkar mig och fixar frillan.. ^^ Jag har klippt mig vvill jag också säga! Jag gjorde det i Torsdags. :) As nöjd! :D Här har ni en bild sen tordags...


Lite cp..
Men nu måte jag fortsätta innan Vikki kommer! ;D Byye !
Puss♥
dream kisses

Kommentarer
Postat av: Khazeen

fin blogg! :)

2011-05-22 @ 14:36:48
URL: http://khazeeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0