Konfirmerning

Hejsan igen, jag funderar på att konfimera mig i sommar!Det verkar ändå kul fast på nåt sätt inte, för Gud och sånt är inte min grej, men jag har hört att man får typ smycken och kläder av dom som konfimerar oss, fast kläderna kanske inte är världens snyggaste (jag vet inte vad de är för kläder) men smycken är fina berättade en kompis till mig! :P För man fick hem ett brev med kändisar som har gjort det och beskrivde deras meningar med "Meningen med livet". Så jag undrar, ska ni konfimera er också?


Har börjat redigera bilderna´med en bättre kontrast och färger! ;)
puss♥
dream kisses

Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag ska inte! För man måste gå dit varje dag efter skolan och läsa Bibeln, sen ska man välja ett stycke ur den och läsa högt... Sen måste man åka med på massa läger och då ska man be morgonbön + kvällsbön osv. Konfirmation är menat att visa sin tro till Gud och det är 2 års utbildning (hehe) och för vissa kan det kosta upp till 2000 kr. Man får smycken och andra grejer efter nått år typ och dom är inte alls så märkvärdiga :) just saying :)...

2011-05-27 @ 13:45:59
URL: http://nellyreginaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0