Staan!

Hej bloggläsare! Jag är från och med nu ikv tillbax i bloggen och kommer uppdatera varje dag iallafall! ;) ♥ Men idag så var jag och Vikki i stan och skulle köpa skolavslutningskläder, ni får bild på mitt. Min anledning till att jag inte har blogget är för att jag har varje dag glömt bort att köpa batterier! :( Och har inte hunnit... Men somsagt, just nu kollar jag på tv, och ska snart nanna. :) Men nu får ni bilder på dagens köp! ;)


Topp, H&M 129;-
strlk: 38
(kommer ha toppen på skolavslutning!)


Shorts, Bik Bok 249;-
strlk, XS
(kommer ha shortsen på skolavslutning!)


Linne, Monki 100;-
strlk: XS


Halsband jag köpte i Söndags, Monki 60;-
ONE SIZE
(kommer ha halsbandet på skolavslutning!)

De va de de! ;) puss♥
dream kisses

Kommentarer
Postat av: Git

Fina kläder, det är Du!



Fina bilder, gillar den med halsbandet!



Kram

2011-05-26 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0